Wat houd 'Stream' in bij uTorrent?

Ik ben een film aan het downloaden met uTorrent. De film is nog niet helemaal klaar, maar ik kan al wel op de functie 'Stream' klikken. Maar wat houd dat precies in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Dat houdt in dat hij van de stream gaat afspelen wat hij al afspelen kan. Maar dat wil je normaal gesproken niet bij speelfilms en series en zo, want dan vallen er stukjes uit of houdt hij opeens op of ontbreekt de helft van het beeld, dat soort dingen.

Ik gebruik het eigenlijk hooguit bij langzaam downloadende (meestal zeldzame ;) ) porno, want dan wil het nog wel eens nuttig zijn om er alvast even in te kijken zodat je weet of het de moeite waard is om op de download te wachten of hem er gewoon uit te knikkeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar wel eerlijk
Ritsuka
12 jaar geleden
Die 2de alinea is nogal overbodig en beetje raar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+Alleen al voor de 2e alinea. Wat er onbeleefd aan is weet ik niet. Liegen erover kan je ook als onbeleefd zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet onbeleefd om te zeggen dat het onbeleefd is? In ieder geval is het een goed voorbeeld van waar streamen allemaal handig voor kan zijn. Bedankt voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Raar? O ja, natuurlijk, ik vergat even dat ik de enige ter wereld ben die porno downloadt in uTorrent. Excuses voor deze wereldschokkende openbaring. (Dat vind ik trouwens ook altijd zo mooi in die discussies over usenet. "Ja, ik download 3 GB aan legale open source linux iso's per dag, daarom heb ik een 120 mbit lijn en een giganews of xsnews abbo.") Overbodig vind ik mijn alinea ook niet - het is de enige goede reden die ik na járen uTorrent gebruik ken om die functie te willen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en onbeleefd vind ik het ook niet inderdaad. Kijk, als ik nou in geuren en kleuren had uitgelegd wat ik ging doen NA dat downloaden... Ja, dát was raar, onbeleefd en overbodig geweest ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je het puur voor onderzoeksdoeleinden binnenhaalt.
Ritsuka
12 jaar geleden
Het is niet helrmaal relevant voor de uitleg wat streaming is. Maar het kan een handige optie zijn. Ik gebruik regelmatig uTorrent, maar niet voor dergelijk materiaal binnen te halen.
Dat vind ik niet nodig om te downloaden, als ik het ooit eens wil zien kijk ik het online.