Bij opstarten van mijn computer krijg ik op het scherm een mededeling,hoe moet ik dit oplossen ?

De mededeling luidt:
Google toolbar notifier.exe Toepassingsfout
Er is een uitzondering opgetreden (unknown software exception)
Klik op OK als u het programma wilt beeindigen

Wanneer je op OK drukt gaat de mededeling weg,echter de volgende keer dat de computer wordt opgestart komt dit bericht weer. Hoe kom ik ervan af ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K

Het beste antwoord

Configuratiescherm
Programma's en onderdelen
Zoek google toolbar op
Rechtermuisklik verwijderen

Probleem opgelost.

Als je fan?! bent van Google toolbar, opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem is inmiddels opgelost,dank

Andere antwoorden (3)

reset je hele computer een keer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de fout komt door de google toolbar.
probeer de toolbar opnieuw te installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben op meerdere pc's tegen gekomen dat Google toolbar problemen geeft (pc traag foutmelding etc). Als je dit toolbar niet gebruikt is mijn advies deze te verwijderen via Configuratiescherm. Als je dit toolbar wel gebruikt dat is mijn advies een systeemherstel uit te voeren naar een dag waarop deze melding niet verscheen.