heb iets op me pc ,t heet conduit n schermpje wat steeds irritant in me beeldscherm komt. hoe krijg ik t van me pc af heb al van alles geprobeerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het is niet echt een virus,maar je kan het beter kwijt zijn.
Het is een download prog dat plugins installeert in je browser waarschijnlijk is het meegekomen met iets wat je gedownload/geinstalleert hebt,ga naar je conf scherm-software en verwijder het daar

Toegevoegd na 2 minuten:
mocht het daar niet lukken download dan windows install cleanup,kijk of het in de lijst staat en verwijder het.denk dat je het hier wel kan vinden.
www.download.com

Toegevoegd na 4 minuten:
wat ook nog kan,open je C schijf open program files kijk of het daar staat en verwijder het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het staat dus niet bij software / prg files?
dan toch ff windows install cleanup downloaden of tuneup utilities 2011.
Eerste prog krijg je een lijst te zien kijk of het daar bij staat.
Het tweede is een tuneup prog dat moet je over je pc laten draaien dat ruimt dit soort rotzooi zeker op.
te dowloaden van, www.download.com
Het tuneup prg is 10 dagen gratis te proberen en draait op de achtergrond mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zie dat je met AVG werkt,open de pc analyzer funktie je kan dat een prg downloaden van avg waarmee je een keer je pc kan opschonen