Hoe kan ik mijn iPad met itunes laten synchroniseren?

Ik heb mijn iPad op mijn vorige pc met itunes gesynchroniseert.
Die pc is stuk en ik heb nu een nieuwe.
Als ik mijn iPad aansluit op mijn nieuwe pc zegt itunes dat mijn iPad al met een andere itunes bibliotheek is gesynchroniseerd. En dan vraagt itunes of hij alles van mijn iPad moet wissen!!! EN laten synchroniseren met deze bibliotheek.
Die bibliotheek is leeg dus dan zou alles van mijn iPad worden gewist toch?
Ik kan geen updates doen zoals de aankomende ios 5 de 12e.

Help me
Moet ik nou alles wissen of is er een andere manier om hem gesynchroniseert te hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je kan je aankopen overzetten, zie bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet hiervoor de hele iTunes map kopiëren. Van je vorige pc bij mijn muziek.
Misschien dat je je harde schijf kan verbinden met je nieuwe pc om de map te kopiëren.
Anders moet je helaas opnieuw synchroniseren .
De aankopen kan je wel gewoon op nieuw gratis instaleren alleen al ke andere data is wel verloren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn andere pc is kapuuuuut