Wat houd de event van apple morgen in?

Ik zocht voor de release date van ios 5 en zag dat er morgen om 4 uur een apple event is voor de media.
Waarschijnlijk word de iphone 5 bekend gemaakt.
Maar wat houd die event allemaal in?
Komt dan ook ios 5?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

er staat inderdaat overal op internet dat dan de iphone 5 zal worden gepresenteerd, ik denk dat ze dan ios 5 er ook wel bij doen.

het is echter wel zo dat het de release in amerika is, wij kunnen er hier dus best langer op moeten wachten