Is het mogelijk om Adobe Digital Editions e-books te printen?

Ik heb voor mijn studie een boek nodig dat nergens online fysiek te bestellen is (Mapocho van Nona Fernandez), maar wel als digital editions e-book te koop is. Ik heb me ingelezen in dit formaat, en voor zover mij duidelijk wordt is dit formaat alleen op een pc of e-reader te lezen, en niet te printen. Is er een omweg om dit formaat te converteren naar een printbaar formaat of is er een manier om een dergelijk bestand direct te printen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

in dit geval is het nee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat hangt af van de licentie, soms kan het wel