Mn iPod Touch 3g is daarvan oplader het stuk dat in het stopcontact moet kwijt ! ( alleen het kabeltje van USB ingang & ipod ingang ). Wat to do?

- Ik laat hem dus nu op via comp. maar hij laad alleen op als hij ECHT leeg is.
- dus als hij aan gaat stopt ie met laden.
- Hoe moet ik er voor zorgen dat hij ook laadt als hij aan staat én in de comp is?
- Of moet ik toch dat koppelstuk opnieuw kopen of vinden???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Bij de media markt en vele andere winkels kun je zo'n stekker to USB ding kopen, voor €10, ligt bij de iPod accessoires
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoeken en anders een nieuwe kopen is de enige oplossing.
Of gewoon aan je pc op blijven laden.

Tip: Op www.dealextreme.com verkopen ze die dingen heel goedkoop.

Toegevoegd na 24 seconden:
En anders kun je ze voor € 10 / € 15 kopen bij de Mediamarkt ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de markt 5 euro