Is deze computer snel, als je naar de specificaties kijkt?

De vraag is een beetje raar gesteld, maar is dit een goede computer als je naar de specificaties kijkt, en ook om de prijs? De computer is 400 euro.

AMD Athlon2 TripleCore X3-450 3,2GHz
4 GB werkgeheugen
500 GB Satall harde schijf
nVidia GT520 1024MB DDR5

Is het waard om hem te kopen, deze is vooral bedoeld om er games mee te spelen.

Toegevoegd na 1 uur:
En nog een extra vraagje: loopt GTA 4 er goed op? Zonder vastloop enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij weg probeert te lopen kun je hem makkelijk bijhouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je nou geen link toevoegen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Link:
http://gamepc.nl/game-pc-budget

Antwoorden (3)

Voor de prijs is hij zeker goed... je zult Battlefield 3 niet op max kunnen spelen, maar Medium is ook niet nodig daartussen dus. Ik heb toch liever een Quad Core inplaats van TripleCore 3.2GHz is prima, jammer dat ie van AMD is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind de prijs iets te hoog verder helemaal met je eens. een +
Er zit ergens een verborgen vierde core in deze processor. Als je die actief krijgt is dat een winst.Voor de meeste games is hij wel geschikt en snel. In tegenstelling tot vorige antwoordgever, vind ik hem zo een 100 euro te duur. Zie ook deze advertentie http://link.marktplaats.nl/485924089
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is die precies hetzelfde als ik die nu noem, of anders en goedkoper?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En, zit er ook alles bij? Zodat ik niets extra's hoef te kopen enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat bij wat er allemaal bij en in zit , vergelijk het even met degene die je nu op het oog hebt :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo op het eerste gezicht zie ik dat er bv al een twee keer zo grote harde schijf in zit dan in jouwe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, oké. Hij is goedkoper, en met een grotere harde schijf. Groot voordeel, maar ik wil liever niet dingen apart kopen.
Maar, bedankt hoor! Dit helpt erg veel :)
Weet jij ook of GTA IV op deze computer goed loopt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee want de videokaart op dat ding is nog slechter die dan de videokaart in jouw link die al verschrikkelijk mager is.
Nee,

Dit is geen snelle computer om games mee te spelen, zoals al vaker gezegd ligt alles op de videokaart en de GTS 520 is simpelweg geen gamerkaart. Deze bron laat dat zien:

http://www.techpowerup.com/reviews/Zotac/GeForce_GT_520/9.html

Op hele lage settings/lage resolutie kan je net een "oud" spel als COD 4 MW spelen maar als je de settings maar iets verhoogt wordt het al een probleem aangezien onder de 30/40 fps het allemaal niet soepel lijkt te lopen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Kijk aub ook even op mijn antwoord en reacties bij deze vraag (gaat over dezelfde PC of iig dezelfde site).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, jammer. Welke computer is dan wél geschikt? Liefst eentje die niet zo duur is. Ik kan namelijk moeilijk game pc's vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals ik ook al aangeef in de andere vraag, gewoon even op zelf samenstellen klikken en dan bij grafische kaart de 6770 aanvinken (+59 euro). Let er ook op dat er geen OS meegeleverd wordt met deze PC, die moet je ook nog even aanvinken. (Of via illegale weg verkrijgen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Game-PC's zijn er zat alleen kan je voor onder de 500 euro geen echt game pc samenstellen, een goede kaart kost al meer dan 100 euro, 100 euro OS, 100 euro CPU, 100 euro ram +mobo 100 euro kast/voeding/rest.