waar wil wegame minecraft niet opnemen terwijl het wel een ander spel wil opnemen?

Ik heb wegame gedownload en ik wou minecraft video's make als ik minecraft opstart zie ik het groene vierkantje links bovenaan als ik een wereld laat verdwijnt dat dus dat wilt zeggen dat hij an het opnemen is maar als ik dan op f6 druk (knop om opnemen te stoppen) gebeurt er niets bij andere games werkt dit wel minecraft staat ook in de lijst van games bij wegame

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik hypercam zoek naar key code op google

Antwoorden (1)

Ga naar start; typ in als zoekopdracht %appdata% . dan zie je roaming staan en dan klik je erop en ook daarna op minecraft, video's screenshots. en je ziet hem staan als het goed is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het lukte niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of probeer start>run>%appdata%
Dan .minecraft, screenshots.