Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Word vraagt om een MAK code, waar vind ik die?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
5.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eminem fan?? Misschien helpt dit je/u: http://office.microsoft.com/nl-be/word-help/volumeversies-van-microsoft-office-activeren-HA010381834.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jep, grote fan! What gave me away...? ;-)
Deze link helpt me niet verder, ik stond op dezelfde pagina en daar wordt dus naar een MAK-code gevraagd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)
Omdat je gebruikersnaam SlimShady is :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slim hé ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit gaat om een Volumeversie van MS Office. Degene die de licenties bij Microsoft koopt via bijvoorbeeld het Open License Program krijgt van Microsoft een code waarmee de Office versie een aantal keer te registreren is. Dit is de MAK code oftewel de licentiesleutel.

Het antwoord is dus dat de licentiehouder je deze sleutel kunt geven of dat de licentiehouder deze sleutel zelf moet invoeren.

Ik ben bijvoorbeeld zelf licentiehouder voor de Office versies binnen ons bedrijf en kan zien hoe vaak Office door collegae is geinstalleerd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ga er vanuit dat je MS Office versie legaal is en dat je terecht een Word versie mag installeren die via MAK geactiveerd word.

Overigens is een completer antwoord op de vraag: De MAK codes staan op het Servicecentrum Volumelicenties (VLSC):

https://license.microsoft.com

Via deze website heb je toegang tot al je geregistreerde MS licenties die onder het volume programma vallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding