Waarom werkt mijn trust 13585 niet op skype met een laptop met windows xp en als ik mijn koptelefoon/microfoon er uit haal hoor ik een piep wie helpt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Probeer eens normaal geluid af te spelen met de headset aangelosten, bijvoorbeeld een Youtube filmpje. Hoor je dan wel geluid?

Als dit niet het geval is zal er iets mis zijn met de geluidsinstellingen van windows, of de headset zelf is niet goed meer.
Als dit wel het geval is kun je kijken bij de geluidsinstellingen van skype(extra -> instellingen -> geluidsinstellingen) of daar alles goed staat ingesteld en of er niet per ongeluk iets gedempt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja... kan maar piep blijft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar komt die piep nu uit dan, uit je speakers of uit je headset?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tis opgelost vraag ga ik sluite
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beste a ntwoord

Andere antwoorden (1)

zal wel aan het product liggen. ik heb het helemaal gehad met trust, altijd problemen, snap nog niet dat de naam nog niet is veranderd naar triest,