welk programma moet je downloaden om een slideshow te maken met muziek er in is verassing voor mn vriendin alvast bedankt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.2K

Antwoorden (7)

Corel Presentation. Even opzoeken via google.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan een simpele slideshow van foto's maken met bijv. Powerpoint.
Daar kan je ook muziek bij zetten.

Vermoedelijk hoef je Powerpoint niet te downloaden als je Microsoft Office op je computer hebt staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
proshow gold vind ik een goed programma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows moviemaker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met magix video deluxe 17 plus HD die doet alles voor je en dan ziet het er meteen gelikt uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor het maken van een leuke slideshow van foto’s met een muziekje er onder is Microsoft Photo Story 3 voor Windows XP heel erg geschikt, het is gratis en eenvoudig in het gebruik en geeft verrassende resultaten. ( bron 1)

De foto’s worden automatisch als een soort film getoond door er op in te zoomen of van links naar rechts te verstuiven ook wel bekent als Ken Burn effect (bron 2). Dit alles is aan te passen.

Deze functie zit ook in bv magix movie maker maar dat is een programma dat je moet/behoort kopen. Mogelijk kun je het ook met de gratis silver editie doen. (bron 3)

Voor privé gebruik kun je je eigen CD/s / mp3 gebruiken. Op Free Music Archive kun je veel muziek vinden die je ook commercieel rechtsvrij mag gebruiken. ( bron 4)

Bron 5 is een voorbeeld wat je in 15 sec met foto story kunt maken. Met de voorbeeld foto’s en muziek van Windows

Ps Mocht je een Apple hebben dan is Imovie 3 of nieuwer mogelijk een goede keuze.

Toegevoegd na 2 uur:
Het programma werkt ook onder windows 7 64 bits.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Magix foto op cd of dvd. Werkt heel eenvoudig