Hoe kan ik een Navman updaten ?

Een collega vroeg of ik even naar haar TomTom wilde kijken want die deed het niet goed. Nu blijkt het een Navman iCN 520 te zijn. Kan ik ergens op internet de software vinden (net als TomTom home) om updates uit te voeren ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
5.2K

Antwoorden (2)

Zeker wel: http://www.navman.com/in-car/europe/uk/Customer-Support/Software-Updates/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf een Navmanrouteplanner. Mij is het niet gelukt om te updaten. Ik kreeg de melding dat er voor dit model geen updates beschikbaar zijn. Ook zonder update heb ik er plezier van.