Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er app's die je na downloaden kunt gebruiken zonder internet te moeten gebruiken?

ik wil geen internet op mijn telefoon ivm geld en tijd. Vind het niet prettig. Maar sommige apps lijken we wel handig. Moet je voor een app altijd met internet verbonden zijn, of zijn er ook zelfstandig werkende programma's?

Toegevoegd na 5 dagen:
For the record: sinds vandag heet google chrome apps, erg leuk, oa BioDigital Human, waarbij je op tekening, het binnenste van de ,ens kunt zien, anatomie dus. Ben nog aan t ontdekken, maar zoet er goed uit. Nu kijken of ik het op mijn gsm kan krijgen en dan heb ik wat ik zocht:-)

Toegevoegd na 5 dagen:
For the record: sinds vandag heet google chrome apps, erg leuk, oa BioDigital Human, waarbij je op tekening, het binnenste van de ,ens kunt zien, anatomie dus. Ben nog aan t ontdekken, maar zoet er goed uit. Nu kijken of ik het op mijn gsm kan krijgen en dan heb ik wat ik zocht:-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
762

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee die zijn er niet.

Wel bijvoorbeeld games of reclame apps.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn heel veel apps waarvoor je geen internet nodig hebt, zoals spelletjes.
Maar voor kranten moet je wel minstens om de dag nieuwe artikelen ophalen, via internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn heel veel apps die geen internet nodig hebben, wat ook kan is thuis en/of via je werk? een wifi verbinding maken dat kost geen extra geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding