Mijn laptop (Macbook Pro, midden 2010) speelt flash-video's heel raar af. Wat kan ik hier tegen doen?

Een paars of vervormd beeld zijn meer regel dan uitzondering. Vooral op gamer.nl en insidegamer.nl ben ik dit tegengekomen. (Volgens mij zelfde player)

Overigens YouTube doet het wel.

Bijgevoegde afbeelding komt van gamer.nl (http://www.gamer.nl/review/140373/resistance-3-1)

Toegevoegd na 2 minuten:
Opnieuw opstarten, flash player updaten werkt ook niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Misschien eerst Flashplayer helemaal verwijderen, dus de-installeren. Daarna opnieuw installeren.
Wie weet is dat de oplossing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flash is een defecte software. Ik heb windows xp en hij blijft steeds crashen of vast lopen. Al heb ik expres dat kutprogramma ervan af gehaald, toch nog komt ie terug. Hij is zo slecht geschreven dat het lijkt wel op een virus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adobe flash player updaten, waarschijnlijk heb je nog niet de nieuwste versie van flash. En ik blijf het altijd zeggen flash is troep.