bestaat er op internet ook een variant van Spider Solitaire met 3 kleuren, of kan iemand dat voor me maken?

Ik vind 1 of 2 kleuren te makkelijk, maar 4 kleuren dikwijls te moeilijk.
Dat zou toch te programmeren moeten zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat is lastig te vinden. Spider Solitaire heeft officieel maar 3 opties; 1, 2 of 4 kleuren. Kun je nalezen in b.v. Wiki.

Toch heb ik er hier een gevonden: lees de laatste zin.

"Come play Spider Solitaire at its most evolved. This new game invites you to confront eight of the most terrifying spiders around in new dreamy surroundings. Rack up your matches as fast as you can by piling up the combos. Play with one, two three or four colors depending on your skill level."

Hier kun je een gratis trial-versie downloaden.
http://sg.boonty.com/download/ancient-spiders-solitaire.html

Ik heb het zelf ook even geprobeerd, en hoewel ik het spel er schitterend uit vind zien, kan ik de optie 3 kleuren niet zo snel vinden. Maar ik ben dan ook niet zo handig in dit soort zaken ;-)

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hiephoi, na een week toch 1 antwoord gekregen zou het geen typfout zijn, die one,two,three or four? ga het nakijken bedankt