Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik er voor zorgen dat de mails niet dubbel binnenkomen; een keer op de ipad , en een keer op de gewone computer ( geen mac )?

ik haal mijn mails binnen ofwel met een ipad , soms op de laptop. Nu elke keer dat ik online gaat haalt hij telkens alle mails binnen zodat ik dus steeds alles dubbel heb. Das veel werk , hoe kan ik dit voorkomen? Instellingen ? Synchronisatie ? Mogelijk zonder telkens de ipad aan de computer te moeten leggen. Kort samengevat, snel, simpel en goed ...

12 jaar geleden
in: Software
980
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het zelfde, en dan komt het ook nog op m'n iPhone binnen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je bij de iPad aangeeft dat hij niet altijd om de zoveel tijd checkt voor nieuwe mail dan zullen de mails alleen binnen komen als je daadwerkelijk op verzenden/ontvangen klikt.
Het scheelt je de dubbele mails als je ze niet nodig hebt en het spaart nog data-gebruik op je bundel op de koop toe.
Ook kan je op je email-account aangeven dat een bericht van de server verwijderd wordt zodra je hem binnengehaald en verwijderd hebt, dan zal na verwijdering op het ene apparaat het andere geen duplicaat meer ontvangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding