Hoe kan ik er voor zorgen dat de mails niet dubbel binnenkomen; een keer op de ipad , en een keer op de gewone computer ( geen mac )?

ik haal mijn mails binnen ofwel met een ipad , soms op de laptop. Nu elke keer dat ik online gaat haalt hij telkens alle mails binnen zodat ik dus steeds alles dubbel heb. Das veel werk , hoe kan ik dit voorkomen? Instellingen ? Synchronisatie ? Mogelijk zonder telkens de ipad aan de computer te moeten leggen. Kort samengevat, snel, simpel en goed ...

12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het zelfde, en dan komt het ook nog op m'n iPhone binnen!

Het beste antwoord

Als je bij de iPad aangeeft dat hij niet altijd om de zoveel tijd checkt voor nieuwe mail dan zullen de mails alleen binnen komen als je daadwerkelijk op verzenden/ontvangen klikt.
Het scheelt je de dubbele mails als je ze niet nodig hebt en het spaart nog data-gebruik op je bundel op de koop toe.
Ook kan je op je email-account aangeven dat een bericht van de server verwijderd wordt zodra je hem binnengehaald en verwijderd hebt, dan zal na verwijdering op het ene apparaat het andere geen duplicaat meer ontvangen.