Kan iemand mij uitleggen hoe het programma ps3 mediaserver werkt voor de pc?

Heb het gedownload maar heb echt geen idee hoe ik het nu moet gebruiken ....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (2)

Hier word het uitgelegt met handleiding.
Het is ideaal om b.v. films van je pc te streamen naar ps3
www.ps3mediaserver.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst moet je het op je PC installeren. Vervolgens is het belangrijk om te controleren of de PS3 op je thuisnetwerk is aangesloten.

Als je dit gedaan hebt, en de PS3 inderdaad op je thuisnetwerk is aangesloten dan moet je op je PC ps3 mediaserver openen. Hij gaat dan via je netwerk zoeken naar de PS3 en als je het goed hebt aangesloten dan vind hij je playstation (komt dan ook op je scherm te staan).

In ps3 mediaserver heb je een tabje 'navigatie/shareinstellingen' (ik heb de Nederlandse versie), hier kun je aangeven welke mappen van je computer je wilt delen met de PS3. Als je dit gedaan heb kun je op je playstation bijvoorbeeld naar muziek gaan, dan zie je in dat rijtje de ps3 mediaserver en vanaf daar kun je dan naar de muziek navigeren die je op je computer hebt staan.