een acer beeldscherm probleem, wat moet ik doen?

hallo,

ik heb een Acer Aspire 7730 en heb sinds een paar weken een probleem met mijn beeldscherm, als ik mijn laptop aanzet dan komen er van die lichte horizontale witte strepen van onder naar boven te komen, dit gebeurt vooral als er iets donkers op mijn beeldscherm zit (bv donkere achtergrond) en dan word het steeds erger en worden de lijnen dikker en uiteindelijk is het hele beeldscherm wit (doorzichtig),ik begin me steeds meer eraan te irriteren, weet iemand een oplossing? en is dit een bekend probleem met Acer laptops? garantie kan niet want ik heb de laptop al redelijk lang.

Toegevoegd na 16 uur:
weet niemand een oplossing of hoe het komt? :s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

De kans is heel groot dat je laptop vol met stof zit vanbinnen.
Strepen in beeld komt veelal door een videokaart bv die te warm word(of je cpu).
Installeer Speccy das gratis en daarmee kan je je temperaturen bekijken.
Kan je hier downloaden:
http://www.piriform.com/speccy/download
Zoek ff in you tube op demontage Acer Aspire kan je zien hoe je m openmaakt.
Vervang bv ook je koelpasta.
Ben je er niet handig in kan je t beter laten doen door iemand die t wel s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke,bedankt, ik heb al en keer mijn laptop open gemaakt ik ga het ff kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (1)

Ik als jou was zou ik terug gaan naar de winkel waar je deze gekocht hebt (met bon). Waarschijnlijk gaat het in dit geval om een fabrieksfout en zou je kunnen overwegen je geld terug te vragen.