Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben World of Warcraft aan het downloaden, echter kost dit 10 GB. Ik maak gebruik van draadloos internet bij Telfort. Is er geen maximum dataverker?

Het moet "dataverkeer" zijn.

Toegevoegd na 45 minuten:
Ik bedoel Wi-Fi (om m'n laptop).
Dus ik kan met een gerust hart (zonder dat ik van mijn oudes op m'n donder krijg van een rekening) dat programma downloaden/installeren van 10 GB?

Toegevoegd na 11 uur:
Ik heb ook geen dongel of tethering vanaf m'n mobiel, gewoon wifi van een router :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
509

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Zo ver ik weet is er nog geen maximum dataverkeer in Nederland.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben hier eigenlijk wel 100% zeker van, aangezien een provider met een maximum zou geen klanten krijgen. Of zou heel goedkoop moeten zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
draadloos internet komt ook gewoon uit het kastje uit de muur. kost niets meer dan gewoon internet via een kabeltje naar je pc leggen.

alleen mobiel internet is in nederland gelimiteerd. vaak is dat 1 gb per maand

maar je download vast niet via je mobile telefoon he?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn broer heeft w.o.w ook gedownload (op z'n comp) en heeft er zover ik weet een problemen mee gehad... Je weet wel dat je na een tijdje moet gaan betalen? Als je hogere levels ofzo wilt doen.. Geen idee als dat echt nodig is :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding