Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom wilt World of Warcraft mijn achternaam weten?

Als ik me hier https://eu.battle.net/account/creation/wow/signup/ wil aanmelden voor WOW dan moet ik mijn achternaam geven. Waarom moet dit en kan ik ook gewoon een nep achternaam geven? Ik wil namelijk liever niet dat ze mijn achternaam weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
489

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In principe kan dat, echter als je ooit aan wil gaan tonen dat je account gehackt is moet je dan wel een consistent verhaal houden. Dat kan dan misschien lastig worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou als jij zegt ik ben Arie van B. en zij kijken en zeggen oh dat is interessant want wij zien hier staan dat dit account van Cees de D. is, is dat geen consistent verhaal.
ik als WoW speler kan hier antwoord op geven:

Het werkt zo: ik heet Rowin Boezerooij, en ik kan mijn characters alleen naar een ander account verplaatsen als die achternaam ook Boezerooij is.
Zo kunnen je characters dus niet worden gestolen, maar kun jij ook geen characters kopen en die verplaatsen naar jou account.

Dus mocht je ooit gehackt worden, dan vraagt "blizzard/battle.net" jou om een kopie van je ID te sturen zodat ze zeker weten dat jij de rechtmatige eigenaar van het account bent.

niet duidelijk genoeg of meer vragen hier over, pm me dan.

gr. R. Boezerooij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik had mijn achter naam zo in gevuld afdchsj ( dat is niet mijn achternaam) nu zeggen al mijn wow friends wtf is dat voor achternaam :p

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding