video bewerk programma? (zie uitleg)

mijn vriend en ik moesten voor school een filmpje bewerken en toen gebruikten we op zijn mac het programma imovie. maar jammer genoeg is dat alleen voor mac:(. weet iemand een video bewerk programma zoals imovie (of iets anders) voor windows XP?
wel gratis ik wil niet iets kopen. en graag best uitgebreid, ben een kind van 13 maar kan wel wat;)
iemand die iets weet?
(graag link erbij)
geef maar reactie als u nog iets moet weten.
ps geen windows movie maker!
alsvast bedankt
m

eigenschappen laptop:

Systeem:
Microsoft Windows XP
Home Edition
Versie 2002
Service Pack 3

Computer:
Intel Pentium lll-processor
Kloksnelheid: 851 MHz, 256 MB

ongeveer 10 gygabithe geheugen, maar nu schat ik nog rond de 5-6

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

video pad video editor

Sony Vegas 10 demo versie?

Als het goed is zit in Windows XP met Servicepack 2 al het programma Windows Movie Maker, dat zou je kunnen gebruiken. Het programma staat dus waarschijnlijk al op de computer, anders kun je het hier en daar nog gratis downloaden. Op de site van Windows zelf is het programma niet meer te vinden, maar met enig zoekwerk is het wel op andere sites vinden.

De trail van magix video deluxe 17 premium!

Ik heb zelf : Vegas Movie Studio HD Platinum 10. Ik zet er veel linkjes bij, want weet niet zeker welke ik gebruikte...

Bronnen:
http://download.cnet.com/Vegas-Movie-Studi...
http://www.sonycreativesoftware.com/downlo...

Pentium III is gewoonweg te langzaam om aan de eisen van de huidige pakketen te voldoen. Vegas Pro 10 system requirements Microsoft® Windows® XP 32-bit SP3, Windows Vista® 32-bit or 64-bit SP2, or Windows 7 32-bit or 64-bit 2 GHz processor (multicore or multiprocessor CPU recommended for HD or stereoscopic 3D) 400 MB hard-disk space for program installation 1 GB RAM (2 GB recommended) Pinnacle 12 Requirements: * Intel Pentium HT or AMD Athlon 2.4 GHz or 1.6 GHz Dual core required for Windows Vista 1 GB system memory recommended * DirectX® 9 or 10 compatible graphics card with 64 MB (128 MB or higher recommended) 128 MB required on Windows Vista (256 MB or higher recommended) * DirectX 9 or higher compatible sound card Je hebt ook een ongelofelijk kleine HDD je zal moeite hebben om een film te capturen en uit te schrijven op de zelfde schijf. Toegevoegd na 2 minuten: Magix Video Deluxe 17 Requirements: Intel® Core™ Duo met 1,83 GHz, AMD® Dual-Core met 2,0 GHz 1 GB werkgeheugen Toegevoegd na 8 minuten: Het enige wat je dus kan doen is zoeken naar oudere versies van pakketten zoeken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100