Als iemand mijn skype wachtwoord weet. kan diegene dan tegelijkertijd als ik er op zit naar iemand iets typen?

Hallo,

Ik gebruik nu ongeveer 3 maanden skype.
dit gebruik ik omdat mijn vriend ver weg woont.
Deze hele week is hij bij mij. en hij zag dus dat er een raar gesprek was bij een goede vriend van me Maar iets wat ik niet getypt heb :S
Terwijl ik precies om die zelfde tijd met mijn vriend aan het cammen was.

Dus kan het zo zijn dat iemand mijn wachtwoord weet en dan gewoon ondertussen met andere jongens klef zit te doen.. (heb namelijk ruzie met een meisje en die wilt me kapot maken en er voor zorgen dat he tuit gaat met mijn vriend)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

nee volgens mij kan dat niet omdat je niet op 2 verschillende plekken tegelijk ingelogd kan zijn. en anders kan je gewoon je wachtwoord veranderen