Is er een freeware Word-to-PDF progje?

Demo's en trials kan ik wel vinden, maar freeware niet... Bestaat 't simpelweg niet?
Demo's en trials wil ik niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (10)

Met cutepdf kan je elk document omzetten naar pdf.

Het installeert een printerdriver, je opent het om te zetten document in de standaard applicatie, kiest voor printen op de cutepdf printer waarna je de naam een locatie van het op te slaan pdf bestand kan opgeven.

Ik gebruik dit programma zelf al heel lang met veel plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op mijn MAC kan ik gewoon printen als PDF bestand. Standaard. Ik neem aan dat bij windows dat ook kan. Dus ik zou op printen drukken en dan zo het logischerwijs ergens moeten staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien wel logisch, maar er is geen PDF-printer standaard :)
Ja, dat bestaat, daar werk ikzelf ook mee:
http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/Writer.asp#download
Het installeert zich als een soort printer. Je kunt er dan i.p.v. het uitprinten van documenten, een pdf-bestand van maken en opslaan. En dat geldt niet alleen voor documenten, maar voor alles wat je ook normaal uit kunt printen, zoals foto's e.d.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik hiervoor PDF Creator. Deze wordt ook geinstalleerd als je printer en schrijft alles wat je normaal gesproken kan/zou printen weg als een PDF bestand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben heel erg te spreken over Bullzip PDF. Is freeware. Installeren, en je hebt een extra printer. In Word je document openen, printen (via het menu (Bestand --> Afdrukken)), en de Bullzip PDF printer kiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OpenOffice kan een pdf maken van een .doc bestand en is freeware.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Primo PDF
werkt als een trein!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je toch al Word hebt én Office 2007, dan kan je geheel gratis de Save as PDF plugin downloaden bij Microsoft. Dit werkt helaas alleen in Office 2007.

Wellicht is dit een goede toevoeging op de overige reacties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee... Geen 2007 (alsjeblieft niet ;))...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de vraag vroeg je al naar een Word to PDF oplossing. Als het dan toch om Word gaat, waarom dan niet de laatste versie?
AWM
14 jaar geleden
Ik vind 2007 heerlijk om mee te werken. De PDF plugin gebruik ik trouwens ook dagelijks.
http://www.dopdf.com/nl/

inclusief filmpje hoe je programma werkt !

Toegevoegd na 51 seconden:
De grootste voordelen voor het gebruik van de gratis PDF converter:

* Het is gratis - voor zowel commercieel als persoonlijk gebruik
* 64-bit ondersteuning - het is mogelijk om geïnstalleerd te worden op een 64-bit besturingssysteem
* Geen GhostScript - het behoeft geen programma van een derde partij voor het converteren naar PDF (zoals GhostScript). Dit maakt het installatiebestand enorm klein in vergelijking met de concurrentie.
* Instelbare resolutie - je kan zelf de resolutie kiezen tussen 72 dpi en de 2400 dpi
* Voorgedefinieerde/zelf gedefinieerde pagina afmetingen - kies een standaard pagina (Letter, Legal, A4, A5, A6, ...) of voer uw eigen pagina afmetingen in
* Doorzoekbare PDF's - je kan in de tekst zoeken van de gecreërde PDF bestanden (zoekmachines zullen ook de tekst van uw PDF indexeren)
* Meertalig - kies een taal vor de gebruiksinterface van de 20 talen die op dit moment worden ondersteund (credits)
* Heb jouw aandeel in het behouden van de planeet - inplaats van het consumeren van papier voor het printen van je documenten. Waarom zou je geen PDF creëren en daarmee een aantal planeet sparende bomen behouden?

doPDF is een gratis PDF converter

Toegevoegd na 2 minuten:
Met het filmpje op die website kan je ook zien hoe het programma werkt; en je kan het ook van diezelfde webstie downloaden !

Toegevoegd na 5 minuten:
Dit programma werkt met elke versie van Word. Je hoeft dus geen Word 2007 te hebben, het werkt ook perfect onder Word 2003 !!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek even op free PDF printer en klaar ben je. CutePDF is inderdaad een goede!