aan de rechterkant staan iconen, gan aar het vraagteken dat staat rechts naast extra, klik erop en dan klikken op 'over internet explorer' en daar vindt je de versie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in het menu help en daarna about of over in het Nederlands.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De browser openen, de help-button zoeken (vaak een icoontje met een vraagteken) en dan staat er onderaan 'about internet explorer'. Als je dat aanklikt staat er welke versie je hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Firefox is het onder Bladwijzers in het Menu 'Help'
:Over Firefox

Toegevoegd na 3 minuten:
Bij Internet Explorer zelpf is het ook onder de helpfunctie (het vraagteken)
Daarna 'Over Internet Explorer' aanklikken.