Google chrome traag,wat kan ik doen ?

Als je een zoekopdracht start wordt de pagina eerst langzaam en daarna snel geladen,dwz het rondje op de bladwijzer draait eerst langzaam en daarna snel,dan word de bladzijde geladen en soms blijft het rondje nog doordraaien,je kan wel gewoon aanklikken op de bladzijde,wat kan de oorzaak zijn en hoe op te lossen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

ik zou hem eens proberen om opnieuw te downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lost het probleem niet op

Andere antwoorden (2)

Misschien heb je een virusscanner die de pagina's eerst controleert/filtert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Domme vraag misschien,maar controleer je dat ?
Wellicht dat Google Chrome delen van de pagina kan openen uit de browser cache, waardoor deze opgezocht wordt en daarna geladen wordt. Al geprobeerd om alle browserhistory te verwijderen (met bijvoorbeeld een programma als CCleaner) ?