Kan ik muziek van de ene ipod naar de andere ipod overzetten?

Of moet dat eerst terug op de pc om dan zo weer op de andere ipod te zetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Je kunt meerdere ipod synchroniseren met dezelfde pc.

Als dat geen optie is, download dan het programmaatje Sharepod waarmee de Ipod herkent wordt als externe harddrive. Je kunt dan de nummers overzetten van Ipod naar Pc en vanaf daar via de normale Itunes weg synchroniseren met de andere Ipod.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Sharepod werkt gelijk een speder.

Andere antwoorden (3)

Dat moet via de pc, andere mogelijkheid is er niet.
Ritsuka
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
leg dan even uit hoe
Ritsuka
12 jaar geleden
dat stond niet in de vraag, alleen of het rechtstreeks kan of niet.
de enige optie is
ipod -> pc -> andere ipod
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
En hoe krijg je het dan van de Ipod naar de pc? Vertel dat dan even Basjo. Zo eenvoudig is dat namelijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in pc pluggen, map openen, bestanden in andere map zetten, andere i pod in pluggen, de bestanden daar weer inzetten? zo werkt het bij mij wel
Via iCloud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dát is nog niet (als je geen ontwikkelaar bent met een bètaversie van iOS5)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is nog niet wat ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel: Dat is ER nog niet. Nouja, eigenlijk is het er wel, maar je moet iOS 5 hebben om het te gebruiken en dat is er nog niet als je geen ontwikkelaar bent.