Ik heb een nieuwe computer, hoe zit het nu met mn iPhone OS Shsh blobs ofzo?

Mijn iPhone loopt op 4.2.1 en daar wil ik 'm op houden. Ik heb vernomen dat daar shsh aan gekoppeld zitten en deze op de pc worden opgeslagen.

Nu heb ik een nieuwe computer en ga ik deze als maincomputer gebruiken. Hoe zit het nu als ik wil herstellen, maar op 4.2.1 wil blijven?

Of wat zijn dingen waar ik aan moet denken / overzetten.. etc?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als het goed is zin de shsh blobs door sydia opgeslagen, als je cydia opent staat er als het goed is bovenaan dat hij shsh files heeft. Het staat bij het home menu van cydia, bovenaan