Is spotify veilig?

Ik bedoel met veilig dat geen er virussen, hackers op de site zitten en niet je prive gegevens gebruiken voor te verkopen aan derden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (4)

tegenwoordig is bijna niks 100% veilig voor hackers. PayPal is bijvoorbeeld ook gehackt. Ook sommige overheiden zijn al gehackt. Je bent tegenwoordig nergens meer 100% zeker meer als je je betaal gegevens op geeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zo gaat denken kan je beter je computer uit laten :p Besides, bij spotify moet je betalen om je account een maand functies te geven, en spotify kan dus niet zomaar iets van je paypal afrekenen, ze hebben geen acces tot je paypal ;) het is alsof je een elke maand een nieuwe dvd bij de winkel zou kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Paniekzaaier.
Ja het is veilig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spotify is hartstikke veilig, het is een heel groot iets en in al heel veel landen gebruikt, ik heb het al meer dan een jaar, en er kan niets gebeuren, dont worry :) het is top!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spotify weet jouw complete muzieksmaak. Dit zullen ze in de toekomst vast wel gaan gebruiken voor gerichte advertenties over concerten, cd's, etc.

Verder staat Spotify goed aangeschreven. En komen ze niet of nauwelijks in het nieuws betreffende privacy, virussen, etc.

Ik heb zelf ook Spotify en ik vertrouw het volledig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies! plusje