Ik heb Spotnet geïnstalleerd maar als ik het programma opstart, vraagt hij: selecteer provider, waar is dit voor nodig en kost het geld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (3)

Door een provider te kiezen binnen het programma kan je rechtstreeks vanuit spotnet downloaden en heb je hiervoor geen apart programma meer nodig. Ja het kost geld. Bij Hitnews.eu kan je gratis een 3 daags proef abonnement nemen en een maand abo kost ongeveer 7,95.
Het voert te ver om uit te leggen hoe usenet precies werkt, maar op onderstaande link kun je er alles over lezen

http://www.binaries4all.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je payserver,kost via spotnet geen geld (je verbindingen bvb eweka.nl)
Kost wel geld want zij geven je tijdelijk verbindingen om te downloaden en daar brengen ze kosten voor in rekening en spotnet wil het weten om via die verbindingen te downloaden dus kost geen extra geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook yabnews geeft 3 dagen gratis om te proberen, is echt de moeite waard trouwens! Die paar euro zorgen wel voor een veilige manier om te downloaden op topsnelheid!