Tom-tec tablet 10" met android 2.2. Kan je deze updaten?

Ik heb zelf een tom-tec 10" tablet met android 2.2. Ik weet dat er versie 2.3 uit is. Hoe krijg ik deze versie op mijn tablet en waar kan ik die vandaan halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (2)

Nieuwe versies worden vaak niet in 1 keer uitgerold. Ik heb bijvoorbeeld een maand moeten wachten voordat de nieuwe versie (3.2) voor mijn tablet beschikbaar werd gesteld.
Je kunt tom-tec eens een bericht sturen hierover, of op forums gaan kijken of er al delen zijn van de wereld die een update hebben gekregen.
Misschien vindt je daar ook instructies hoe je een update kunt forceren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op internet vond ik het volgende:

"Ze (de helpdesk van TomTech) willen niet verwijzen naar firmware of firmware updates, omdat 'klanten het fout kunnen doen en het dan hun schuld is'. Wat je wel mag doen is de tablet opsturen zodat zij er firmware op installeren. Dat kan gratis via een antwoordnummer."

Dus blijkbaar kan het wel, maar geven ze de update niet vrij.