Welke programma s moet ik installeren op mijn pc om films te downloaden? En hoe gaat dit dan in zijn werk?

Ik wil graag films gaan downloaden maar weet niet hoe

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
7.2K

Het beste antwoord

Download uTorrent:
http://www.utorrent.com/downloads
Zodra alles geïnstalleerd is, ga je naar een Torrentsite:
Zoek op google naar Torrent site list voor veel sites
Maar ThePirateBay.org raad ik aan.
Typ in welke film je wilt, en klik op search.
nou zie je rechts van elke link 2 nummers staan met daarboven SE en LE.
Je wil dat de SE zo hoog mogelijk is, relatief tot de LE.

Voorbeeld:
SE LE
Download test 1 10 20
Download test 2 10 3

Nu kan je beter Download test 2 downloaden.
Je kan ook op SE klikken om alles te sorteren van hoge SE naar lage.

Zodra je een download hebt gevonden, klik je op de link.
Daarna klik je op de TEKST "Download this Torrent".
Klik NIET op de grote groene knop, dit is reclame.
sla de torrent niet op, maar klik op openen en uTorrent zal laten zien wat er in de torrent zit.
Klik aan wat je wilt hebben en klik op OK.
Nu download uTorrent het bestand.

En je bent klaar ;)

Hopelijk helpt dit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hier vind je alles wat je moet weten
http://www.binaries4all.nl/beginners/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download utorren. < ff googlen.
Ga naar kickasstorrents.com. Zoek een film. Klik er op en klik op download torrent.
Ga naar utorrent en klik links boven in op dat blad met een + en kies de torrent die je hebt gedownload. < staat meestal bij downloads. Klik hem aan en hij gaat downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BENODIGHEDEN:

U torrent ( downloaden en installeren)
Films torrents haal je van oa www.isohunt.com .
Deze worden gedownload via u torrent.
Als deze de film binnen heeft, ondertiteling downloaden bij opensubtitles.org
Download de srt-files.
Geef de film en ondertiteling de zelfde naam in dezlefde map,en je kan het gaan kijken met BS-Player.

Wil je brandden
raad ik aan om convertxtodvd bij isohunt te downloaden ( de free trials via google,laten een watermerk achter)
Het progamma is zet de film om in juiste formaat,'bakt'de ondertiteling erin en brandt het op schijf
handleiding : http://www.snelrennen.nl/convertxtodvd/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou kiezen voor downloaden uit nieuwsgroepen, omdat je zelf niet 'deelt' wat je download. Seeden heet dat. Wanneer je torrents gebruikt ben je nl niet alleen aan het downloaden (leechen) maar ook aan het delen (seeden).

Nederlands recht maakt onderscheid tussen die 2 zaken. Iemand die illegaal materiaal deelt/beschikbaar stelt, wordt zwaarder vervolgd!
In geval van muziek is het zelfs zo dat downloaden nog niet strafbaar is, maar delen wel!
Daarom dus geen torrents, zou ik zeggen, want stichting brein is druk bezig overtreders op te sporen!

In het geval van nieuwsgroepen download je alleen, via een link op een forum. Kijk maar eens op http://www.ftdworld.net
Je hebt wel het programma grabit nodig.