Wat is een goed gratis videobewerkingsprogramma?

Zoals Windows Movie Maker maar dan uitgebreider. Het gaat om filmpjes voor YouTube.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil iedereen toch maar alles gratis?
En wat er dan gratis aangeboden wordt is
weer niet goed genoeg. Even een karweitje doen en een echt
goed programma aanschaffen?
Is dat wat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het wel weten: Sony Vegas voor 500 euro of voor noppes.

Het beste antwoord

Videospin.

Toegevoegd na 43 seconden:
Helemaal gratis van de site te downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Sony Vegas of Adobe after effects.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd, deze 2 zijn de beste. Ik heb ze daarom ook beide. Maar als je carriere wilt maken in de wereld van de filmbewerking, wordt er meestal met Adobe After Effects gewerkt. Als je dat programma dus beheerst, heb je een goede voorsprong.
kijk eens op,www.download.com daar staan er veel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vele bekende Nederlandse youtubers gebruiken sony Vegas en première pro werkt goed als je echt naar de top moet je zeker weten final cut pro 7 op de Mac werkt heel goed