Hoe kan ik apple accoounts wissen ?

Ik heb mijn iPhone op verschillende pc's gekoppeld staan maar ik kan bij geen van allen meer op die pc's.
Nu wil ik mijn iPhone koppelen aan mijn eigen pc maar dat kan maar op max 5 pc's.
Hoe kan ik die accounts wissen en gewoon op 1 pc een account maken weer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Wat eigelijk zou moeten is je telefoon koppelen aan een computer die je niet meer wilt gebruiken om je telefoon mee te synchroniseren en dan op weergave klikken bij itunes en kiezen voor niet meer machtigen of iets in die trant Als je hem wil koppelen aan een andere computer gaat hij alles verwijderen van telefoon. Als je dat niet wilt kan je een prog downloaden die alles van je telefoon op je computer zet.