Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek een programma net als Word maar dan gratis, iemand suggesties?

Ik moest wel eens een werkstuk maken voor school enzo maar ik vind het downloaden van Word echt veel te duur. Weet iemand nog gratis soortgelijke programma's? Ik heb geen apple en ook geen mac.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
11.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kijk eens bij Open Office
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje, ik heb het net geïnstalleerd!

Andere antwoorden (7)

Wordpad staat als het goed is al op je Windows PC en is een exacte kopie van Word, maar dan met minder functies. Je kunt het een kleiner broertje noemen maar het lijkt heel erg op elkaar als je kijkt naar Windows 7.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OpenOffice is gratis en vergelijkbaar met Word.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
umh je kan altijd kladblok gebruiken maar volgensmij kan je alleen woorden verwerken en geen plaatjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OpenOffice werkt goed voor een gratis stuk software.
http://nl.openoffice.org/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals hierboven ook al meerdere keren vermeld, kijk eens naar open office.
Dit is een heel pakket met meerdere programma, welke vergelijkbaar zijn met het office pakket van microsoft. Het is ook mogelijk om maar enkele onderdelen te installeren.

Writer is het programma dat vergelijkbaar is met word, calc lijkt op excel, base voor access (databases) en impress voor powerpoint.

Bestanden zijn onderling ook uitwisselbaar (dus als iets in MS word gemaakt is, kan dit ook geopend worden in Writer/Open office).

Voor open office is ook een nederlandse versie en spellingscontrole beschikbaar.

Grootste voordeel is dat het gratis is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
docs.google.com dan kan je er ook overal bij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Microsoft biedt een compleet office pakket gratis aan. Het programma wordt niet op je pc geinstalleerd, maar staat online, ideaal!! Je kunt achter iedere pc doorwerken (net als google docs).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding