Hoe krijg je een film die in de itunes bibliotheek staat op je iPod. En zijn er ook gratis apps om films af te spelen ?

De film vanuit ipod naar ipod slepen in itunes gaat namelijk niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Nou je hebt je ipod aan de computer vast. Dan komt er bij itunes bij apperaten ipod van ... Dan klik je daar op dan zie je de gegevens van de ipod dan boven staat fotos muziek FILMPJES en dan moet het filmpje wat je wilt bij films ( rechts boven in bij itunes waar ook muZiek staat. Maar als je dus bij ipod van ... Je bent films aan gelikt dan staat er video ( of films ) sygroniseren dan druuk je daar op daar onder kun je ook nog welke films of allemaal dan druk op wat je wilt en dan staat onder aan syngronisrren als je daar op drukt komen ze op je ipod

Groetjes Ryan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De filmpjes moeten wel .mp4 zijn.