Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik dat ik een project van Adobe After Effects in Windows Movie Maker kan openen?

Ik heb dus een leuk projecte gemaakt in Adobe After Effects. Dit wil ik graag naar een vriend van mij mailen, maar die heeft AAE niet, dus kan hij hem niet openen. Ik heb dus een manier nodig hoe je een AAE bestand in een programma als windows movie maker kan openen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
539

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vrees dat deze vraag vergelijkbaar is met de vraag: "hoe steek ik een olifant in een handtas?": theoretisch gezien is het mogelijk, maar practisch gezien, bijna onmogelijk.

Moest je het dan al kunnen openen in Windows Movie Maker, dan zou je 99% van alle functionaliteit verliezen. Windows movie maker zou je kunnen benoemen als zijnde een lineaire video editor; waar AFX een layered-based compositor is.

Om het simpel te zeggen: AFX kan meerdere tijdlijnen hebben die oneindig diep kunnen zijn (als in: 'een tijdlijn kan uit meerdere lagen van tijdlijnen, effecten, masks, keyframes en transities bestaat, die gelaagd op mekaar gemaskeerd worden')
Windows Movie maker heeft al deze functionaliteiten niet.

Tenzij je AFX gebruikte om alleen wat shots achter mekaar te plakken (waarvoor betere programma's bestaan: Premiere bijvoorbeeld) zou ik aanbevelen om je film te renderen en je gerenderde film op te sturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding