apps en games downloaden?

ik heb een mobiele telefoon. een niet heel bekent model, namelijk de KPN ONE. Ik heb gezien dat ik java games speel op mijn mobiel. ik word die games nogal zat, dus ik had gekeken op internet en ik had wat downgeload op mobiel9. maar daarvoor moest ik op mijn mobiel internetten en ik heb geen internet abonnement op mijn telefoon dus weet iemand een site??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je wilt wel spelletjes downloaden via internet, maar je wilt niet op internet? ...
Download die spelletjes vanaf je computer en zet ze op je mobiel, als je daar het bestandje opent installeert het zichzelf.. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik op zoek gaan naar een spel waarvoor je niet op internet hoeft. Ook kan het zijn dat je maar heel ff op internet moet (puur voor de installatie), maar ik snap dat dit vrij prijzig is..