software van mijn camera canon eos 1100D kan ik niet instaleren, de handleiding word wel gewoon geopend, wie help mij?

ik heb windows xp op de pc staan, heb n Gloed nieuwe camera, zit software bij . maar nou pakt hij cd van de handleiding wel maar van de software niet. ik heb dit nodig ivm met mensen die mijn foto's graag willen hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (3)

Je kan proberen de memory unit (als die niet ingebouwd zit) apart uit te lezen met een kaart lezer (sommige laptops hebben dit standaard). Of je kunt proberen de software via internet te downloaden. Meestal kun je het vinden op hun officiele site onder downloads/drivers/media. Success!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het installatieprobleem kan ik niet voor je oplossen (overigens heb ik even op de site van Canon gezocht naar de software, maar die staat er niet op), wel kun je op andere manieren de foto's op je pc krijgen:
1. Sluit het (door Canon meegeleverde) kabeltje aan op je pc, ga naar de desbetreffende schijf en sleep de foto's naar een map op je computer.
2. Haal de (SD)kaart uit je camera en steek het in de kaartlezer van je pc. Ook nu kun je de foto's gewoon van de schijf naar een map op je pc slepen.
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb nog even zitten speuren op de canon site, heb enige software gevonden voor de eos heb m gevonden, en hoop dat dit m was. bedankt voor de antwoorden
Pieter2011
12 jaar geleden
Dat verbaast me, want ik kon de software niet vinden op de site van Canon. Anders had ik je daar wel naar verwezen.
Maar nogmaals: je hebt die software helemaal niet nodig. Door het USB-kabeltje aan te sluiten of door de SD-kaart in je kaartlezer van je pc te steken, kun je de foto's zó naar een map op je pc slepen. (Ik heb camera's van verschillende merken en gebruik die software nooit; heb het zelfs niet eens geïnstalleerd).
Probeer het anders met Google Picasa (http://picasa.google.com/)