Hoe kan ik een lege pagina toevoegen aan het einde van een Word-bestand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
7.6K

Antwoorden (4)

Ga naar laatste bladzijde en tik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je dit doet, krijg je geklooi met sectie-eindes, geen goed plan dus.
Onder het tabblad "Invoegen" heb je de optie "Lege pagina" staan. Als je deze indrukt krijg je een lege pagina. Je kunt eventueel ook een spatie neerzetten: dit ziet niemand. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De correcte en de éénvoudigste manier om geen problemen te krijgen is het volgende:

Stap 1) Ga naar het tabblad "pagina indeling"
Stap 2) Klik op "eindmarkeringen" in het tweede vak
Stap 3) Ga naar "sectie-einden" en klik op volgende pagina

Veel succes!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook gewoon enteren, en dan uitprinten.. Lukt ook prima.