Hoe zorg ik ervoor dat ik niet 2 keer hetzelfde album op mijn I-pod zie?

Ik wil altijd mijn liedjes in een album plaatsen op mijn I-pod. Nu zorg ik ervoor dat de artiest en het album nummer correct geschreven zijn maar op mijn I-pod zie ik dan toch 2 x hetzelfde album staan. Hoe zorg ik ervoor dat dit 1 album titel wordt. Dit probleem heb ik ook met artiest namen, de spelling is juist maar in mijn I-pod staat dan 2x dezelfde artiest, hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Zorg dat de spelling van de naam exact hetzelfde is, dan zal je iPod ze samenvoegen. Wanneer ze anders zijn ( In iTunes!!!) zullen ze beide verschijnen in je iPod na de synchronisatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit ook lang een tijd gehad. Ik wou ook altijd alles mooi ordenen op album en artiest. Belangrijk bij albums is het volgende:
- de artiest mag verschillen
- de ALBUM-artiest moet hetzelfde zijn.

Voorbeeld:
Album: Recovery
Nummer: No Love

Dan moet je bij artiest Eminem Ft. Lil Wayne zetten
En bij album-artiest; Eminem.

Dan moet t goed komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je muziek plaatst in je iTunes bibliotheek, zitten er wel eens afspeellijsten bij. Die herken je aan de file-extentie *.m3u, *.sfv, en er zijn er nog een paar.
iTunes laadt zo'n afspeellijst, en daarna de mp3-tjes. En dan heb je het album dubbel.
Weggooien die files, voordat je ze in de iTunes bibliotheek plaatst.