Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik sommige nummers niet in mijn iTunes bibliotheek zetten?

Ik ben blij, want deze audiofiel heeft weer een bom aan nummers gekregen van een van zijn favoriete artiesten. Uiteraard wilde ik deze nummers meteen in m'n iTunesbieb zetten zodat ik er van kon genieten op mijn iPod. Wat schetst mijn verbazing: 2 van deze nummers, mp3, worden, wat ik ook doe, niet toegevoegd aan mijn iTunes bibliotheek. Ik gebruik de normale manier: Bestand>bestand aan bibliotheek toevoegen>dubbelklikken op het nummer, maar hij verschijnt gewoon niet bij mijn 'onlangs toevoegd' of uberhaupt in mijn bibliotheek. Opnieuw opstarten helpt niet, en het gaat steeds om 2 bepaalde nummers, want als ik bij wijze van test een ander mp3nummer toevoeg werkt dat wel gewoon. Alleen die 2 nummers slikt hij niet. Hij weigert gewoon! Wat is dit nou? iTunes die zelf bepaalt welke nummers ik op mijn iPod mag zetten? Heeft het programma niet mijn muzieksmaak...?!
Afijn, heeft iemand een idee hoe ik die twee nummers gewoon in mijn iTunes krijg?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
995

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

hiermee: http://www.zamzar.com/ kun je bestandtypen veranderen. iig van mp3 naar aac (wat itunes geloof ik gebruikt) hopenlijk dat het dan lukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt. itunes heeft een eigen willetje, dat heb ik zelf helaas ook wel is ondervonden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding