Waar kan ik een goedwerkende versie downloaden van redsn0w?

voor versie 4.2.1

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Als je intikt bij google redsn0w 4.2.1 vind je vanzelf een goede versie kies gewoon de 1e uit het rijtje. Zoek eens op youtube op: jailbreak 4.2.1 redsn0w daar zie je harstikke veel goede filmpjes zo heb ik men ipod ook gejailbreakt succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Redmondpie.com is een zeer betrouwbare bron! Ook filmpjes en instructies aanwezig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga gewoon naar jailbreakme.com op je idevice. Jailbreakme werkt namelijk een heel stuk beter.

Als je toch Redsn0w wilt gebruiken kun je hem hier downloaden:

http://www.2-soft.com/2062/iphone-ios/redsnow-0-9-6b4-jailbreak-for-ios-4-2-1-brings-cydia-to-4-2-firmware