Hoe maak ik een kopie van het adressenbestand van windows live mail om het makkelijk te kunnen backuppen? (ik gebruik windows 7)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Probeer het volgende:

1) Open Windows Live Mail en klik op het "Gereedschap" icoontje links bovenin. (Je kunt ook op ALT+F klikken)
2) Selecteer nu "Exporteer email account". Deze optie exporteert alle data van het email account.
3) Selecteer nu het email address wat je wilt exporteren en klik dan op "Exporteer"
4) Navigeer nu naar de locatie waar je het email account bestand wilt opslaan. (het is een .iaf bestand)

Dit bestand kan nu ook gewoon weer geïmporteerd worden.