Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

TOMTOM Home installeren lukt niet in verband met het NCIS error. Wat kan ik er aan doen? Ik heb de browsercache herlaad, computer vaak opnieuw gestart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
691

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik geloof dat je NSIS (Nullsoft Scriptable Install System) bedoelde. Als je Tomtom home bij Sourceforge.net had gedownload, probeer hem dan ook even bij Tomtom zelf te downloaden. Zie link.

http://www.tomtom.com/home

Hier een paar oplossingen:

1) Probeer het bestand uit te voeren als een administrator
2) Download en installeer het bestand opnieuw met Windows Firewall uitgeschakeld
3) Geef het bestand een andere naam, zonder de ".exe" weg te halen. Bijvoorbeeld install.exe
4) Update je antivirus software en schakel deze uit terwijl je Tomtom Home installeert
5) Als je gebruik maakt van nVidia Firewall, verwijder deze dan en installeer hem opnieuw
6) Scan de harde schijf van je computer.
7) Als je Windows XP gebruikt, installeer het dan met de compatibiliteit modus aan

Als niks van het bovenste heeft geholpen, download Tomtom Home dan via een andere computer (als je een andere hebt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding