Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zet je whatsapp van de ene telefoon naar de andere telefoon, elk een eigen nummer en eigen whatsapp, zonder uit je groepen verwijderd te worden ?

graag stap voor stap, want ik heb het nu een paar maal geprobeerd, maar steeds was ik bij een van de twee uit mijn groepen verwijderd.

7 jaar geleden
in: Software
863
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat kan niet, want je hebt dezelfde telefoonnummers nodig.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Ik snap de vraag niet. Hoe elk een eigen nummer? Hoe elk een eigen WhatsApp?
Ritsuka
7 jaar geleden
je nieuwe telefoon en nieuwe nummer toevoegen als extra persoon aan je bestaande groepen op je oude telefoon en nummer
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedoel je eenmalig overzetten van een oud nummer naar een nieuw nummer of twee nummers naast elkaar gebruiken met hetzelfde account? Het eerste kan, met wat gepiel, het tweede kan bij mijn weten niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welk merk telefoons gaat het over?
snelgoed
7 jaar geleden
Ik wil tijdelijk mijn reservetelefoon gebruiken met de simkaart en de WhatsApp van mijn hoofd-telefoon. En de simkaart en WhatsApp van mijn reserve telefoon verplaatsen naar mijn hoofdtelefoon. Beide Samsung.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit kan helaas niet, als je een nieuw nummer hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding