Bij mijn mails in Outlook Express zijn soms pps-bijlagen gevoegd. Wat is de oplossing om de bijlage direct te kunnen openen zonder eerst op te slaan?

Bij de vorige vragen over dit onderwerp kwamen voor mij ook niet de goede antwoorden. Bij het openen kan het programma de PowerPointviewer niet vinden. Als ik eerst de bijlage opslaat dan lukt het wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Als Powerpoint Viewer niet automatisch deze extensie wil/kan openen dient U het volgende nog uit te voeren : (kortom ; handmatig)

Configuratiescherm => koppelingen instellen => pps opzoeken
Is pps aan een "verkeerd" programma gekoppeld moet je kiezen voor wijzigen anders voor nieuw.
Daarna krijg je een lijst van alle beschikbare programma's (op jouw computer), het juiste programma opzoeken/aanklikken (PPViewer), OK klikken en link is gelegd voor eeuwig en altijd

Misschien je email herstarten en dan zou het moeten werken

Groet:Zoekertje