Hoe knip je in Sony Vegas Pro 9.0?

Ik heb Sony Vegas Pro 9.0 net een dag, en ik snap er helemaal niks van. . .

Kan iemand mij helpen? Of een link van een tutorial over de basis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

wat toevallig dat ik nou juist ook sony vega's gebruik. Je kunt ergens op de clip drukken. let op: je moet dan op de tijdlijn drukken anders selecteer je de clip. als je streep op de plek staat waar je wil knippen druk je op de 's' toets. sony vegas is echt lastig dat kan ik wel alvast zeggen. het kostte me maanden voordat ik pas wist hoe het werkte.
maar voor tutorials kun je op youtube zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry voor mijn late reactie maar er zijn denk ik geen videos in het nederlands. Maar je kunt gewoon tutorial sony vegas 9.0 en klaar. maar het is dan wel enges.