Ik kan geen e-mail ontvangen?

Ik probeer mijn e-mail te ontvangen maar het lukt niet... Als ik op ontvangen/verzenden krijg ik deze melding, "Bij taak mail.*****.nl - Bezig met ontvangen is een fout (0x800CCC18) opgetreden: De e-mailserver heeft uw inlognaam met beveiligd-wachtwoordverificatie afgewezen. Controleer de accounteigenschappen. Klik op E-mailaccounts onder Extra". Maar ik heb alles al gecontroleerd, mijn wachtwoord etc.. Maar kom er niet uit. En het rare is dat ik wel e-mails kan versturen, maar niet ontvangen... Dus help! Wat moet ik doen....

Toegevoegd na 48 seconden:
Ik heb trouwens microsoft office 2003...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
17.9K

Antwoorden (2)

Probeer het volgende:

1) Open Outlook
2) Ga naar 'Extra' en kies voor 'Accounts'
3) Ga naar het tabblad 'E-mail'
4) Selecteer het betreffend e-mailaccount
5) Klik op 'Eigenschappen'
6) Ga naar het tabblad 'Servers'
7) Haal het vinkje weg bij 'Aanmelden met beveiligd-8) wachtwoord verificatie'
9) Klik op 'Ok'.

Toegevoegd na 8 minuten:
Probeer dit ook:

1) Ga naar Start en selecteer Configuratiescherm
2) Klik op Windows update
3) Onder "Belangrijke updates"selecteer "Check updates maar laat mij kiezen om deze te downloaden & installeren"

Als je deze update hebt:

Updated for Microsoft Office Outlook 2007 (KB2412171)

Kun je deze eventueel ook verwijderen, deze Update is namelijk niet erg stabiel, en deze zorgt er ook voor dat jij geen mail meer kunt ontvangen/versturen. Om deze te verwijderen ga je naar Start > Configuratiescherm > Programma's verwijderen.

Verwijder nu de Outlook update "KB2412171"

Als je een Gmail account gebruikt moet je ook even het vinkje weghalen bij "Aanmelden met SPA" onder Account instellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij het ontvangen van e-mail wordt als je het account van je provider gebruikt het pop account bijvoorbeeld pop.kpnmail.nl gekoppeld aan een door de provoder verstrekt wachtwoord. Dit is hoofd, kleine letter en teken gevoelig.
Als dat niet lukt moet je contact opnemen met jouw provider "helpdesk" Meestal krijg je als je over je gewone vaste telefoonlijn belt een nieuw adres. Anders per post .
Als je een ander account in je outlook hebt gezet, controleer dan het pop en smtp account en wachtwoord hiervan ( hotmail, gmail enz.) datwerkt heel anders.
Frank