Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zortg ik dat iTuneshelper niet automatisch opstart?

In mijn taakbeheer is iTuneshelper altijd een actief proces; hoe zorg ik dat het niet automatisch aangaat?

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik heb een iPod en wil eigenlijk dat iTuneshelper alleen opstart als ik iTunes opstart of mijn iPod in mn laptop steek.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je XP hept gewoon op start>run klikken dan invullen msconfig en uit de lijst itunes vinden en het vinkje weg halen. Vista is makkelijker gewoon opstartprogramma's aanpassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar staat dat het eigenlijk alleen werkt als je geen ipod hebt; ik heb die wel, maar wil eigenlijk dat iTuneshelper alleen opstart als ik iTunes opstart/mijn iPod in mn laptop steek. Toch bedankt.
als je windows vista gebruikt opstartprogramma's wijzigen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En op Windows XP? :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook... start msconfig op (via run/uitvoeren in start menu) en kijk in de opstarten/startup tab. daar zou het in moeten staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ RoepiRoepi
en op nog 5 plekken in je registry...
Met een opstart tooltje kun je allerlei programma's en diensten die automatisch starten, uitzetten.

Hier vind je een autostart manager:
http://toolsandmore.de/Central/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klinkt lullig, maar Itunes en windows werken niet lekker samen. Als je dit heb opgelost komt het volgende weer. Gewon een apple notebook kopen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, ik denk dat ik meer dan duizend euro uit ga geven omdat 1 proces altijd aan staat...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding